1. La concurs (pregatire) poate participa orice elev care are acces la E-Mail.
  2. Saptamanal (miercuri) se trimit 2-3 probleme a caror rezolvare se cere pana saptamana urmatoare, marti, orele 18.00. Toti cei inscrisi la concurs pana la data aparitiei problemelor vor primi enunturile printr-un mail.
  3. Participantii care au acces direct la Internet pot afla multe informatii legate de concurs la adresa http://www.lego.soroscj.ro/concurs/. Aici apar problemele propuse, rezolvarile acestor probleme, clasamentul 'rezolvitorilor', precum si un formular de inscriere.

  4. Rezolvarile primite in termenul cerut se vor corecta de catre o comisie de profesori din tara, pe parcursul saptamanii urmatoare primirii raspunsurilor, astfel incat va exista un decalaj de o saptamana intre trimiterea rezolvarilor si aparitia notarii problemelor respective.
  5. Inscrierea unui elev in concurs se poate face in momentul cand trimite primele rezolvari, in acest sens existand posibilitatea aparitiei unor concurenti si pe parcursul desfasurarii acestei pregatiri.
  6. Problemele vor fi trimise din/in contul: concurs@lego.soroscj.ro. Pentru a va inscrie la concurs va solicitam trimiterea unui mail continandnumele, prenumele, clasa, liceul si localitatea in contul de mai sus SAU completarea unui formular.
  7. Problemele insotite de date de test, punctaje, exemple, vor avea ca mentiune autorul si sursa.
  8. Mesajele continand rezolvarile problemelor vor respecta urmatoarele reguli:
    1. Se va trimite cate un singur mesaj pentru fiecare problema.
    2. Subiectul mesajului va fi de forma ExPy, unde x este numarul etapei, iar y este numarul problemei din etapa respectiva.
    3. In corpul mesajului va fi inclusa NUMAI problema respectiva (in general programul sursa). Pe prima linie a programului vor fi specificate numele, prenumele, clasa, liceul, localitatea (sub forma de comentariu).
    4. Mesajele cu rezolvari se vor trimite pana in ziua de marti, ora 18.
    5. Elevii care nu sunt inscrisi la concurs dar doresc sa trimita rezolvari ale problemelor propuse se vor inscrie la concurs INAINTE de a trimite rezolvarile.

    NU SE ACCEPTA PROBLEME ATASATE, CODIFICATE (cu uuencode, base64, etc.) SAU CU UN SUBIECT DIFERIT DE CEL SPECIFICAT MAI SUS.
  9. Durata concursului: - debutul: luna ianuarie - finalizarea: sfarsitul trimestrului II.
  10. Finala concursului va avea loc la Oradea, la Liceul "Emanuil Gojdu", la ea urmand a participa primii 10 clasati, care au obtinut cel putin jumatate din punctajul maxim posibil.
  11. Premii:
    1. primii 3 elevi, rezultati in urma testului de la Oradea, se vor califica la faza finala a Olimpiadei Nationale de Informatica, indiferent de numarul de participanti la care judetul din care provin are dreptul. Este vorba despre elevii care participa la testul final si nu s-au calificat din partea judetelor respective (in curs de negociere cu Ministerul Invatamantului);
    2. numeroase premii in obiecte si bani pentru toti participantii.

Deci, pentru inceput, trimiteti un mesaj in contul concurs@lego.soroscj.ro continand numele, prenumele, clasa, liceul si localitatea.
Fiecare set de probleme apare miercuri. Toti cei abonati la concurs vor primi un mesaj continand enunturile problemelor.