Fie o tabla de dimensiune n*n, unde 3 <= n <=20, avand campurile
numerotate de la 1 la n*n. In colturi se afla doi cai albi, respectiv doi cai
negri.
Sa se schimbe locurile cailor albi cu cei negri cu un numar MINIM de
mutari. Miscarea cailor este alternativa.
---------------------- |1 |2 | 3 | | o | | o | | | | | ---------------------- |4 |5 |6 | | | | | | | | | ---------------------- |7 |8 |9 | | * | | * | | | | | ----------------------
n = 3fisierul "solutie":
o * o * 1-6 7-2 3-8 9-4 6-7 2-9 8-1 4-3 7-2 9-4 1-6 3-8 2-9 4-3 6-7 8-1 16Timp maxim de executie pentru un n dat, 15 secunde pentru 386 la 33MHz.
Fiind date n (3<= n <=100) puncte in plan, sa se determine trei dintre acestea, care formeaza un triunghi ce contine numarul maxim de puncte posibil, dintre cele ramase.
Citirea se face din fisierul "trdate" avand structura:
n x1 y1 x2 y2 ..... xn ynunde n este numarul de puncte, iar xi, yi coordonatele punctelor.
a b c d e f punde (a,b), (c,d), (e,f) sunt coordonatele varfurilor triunghiului, iar p numarul de puncte aflate in interiorul triunghiului. Se considera ca un punct aflat pe o latura triunghiului este in interior.
Fie o expresie de forma:
op nr_1 nr_2 ... nr_n = rezultatunde:
+ 23 17 = 49 23 poate fi considerat in suma ca si 23 sau 32 17 poate fi considerat in suma ca si 17 sau 71Solutia este:
+ 32 17 = 49Citirea se face din fisierul "ardat" avand structura
op nr_1 nr_2 ... nr_n = rezultatAtentie! In fisierul "ardat" pot fi mai multe seturi de date!!! Solutia se va scrie int-un fisier "arsol" avand structura:
op cele n numere in forma corecte = rezultatAtentie! In cazul in care fisierul de intrare contine mai multe seturi de date, in fisierul "arsol" vor fi mai multe linii, corespunzatoare fiecarui set.
"ardat" + 23 17 = 49 "arsol" + 32 17 = 49In cazul in care nu exista solutie se va tipari, in fisier, mesajul
nu exista solutie.